Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Last 4th Dec 2010 , Kim Hyun Joong fan gathering ..

annyeonghaseyo !! hee , most excited today . will meet favourite actor korea with atia , tasya , pyka , anis , ah mer pawa at pavilion . actually , planning just bpe org jer , punya lah geram aku , smpai jer hang tuah ada la sorg mamat nie . perhh tegur macam nak ape je , dah takut aku . rupa2 nya black !! geram ta geram la en , ckp nak balik kg la ape la . tup2 .. muncul . eee , free2 kte org kne tipu . mula2 drop kat ts dulu tggu tasya laa bagai . then tggu anis n amer . tggu dorg nie mcm tggu ikan nak bersalin jer . bapak lama tau ! huh , pyka lak ta sampai2 lagi . dia text atia cakap lmbt sket , tbe2 . dpt text ta jadi kuar . we feel sorry to her . apa nak buat , parents dia plak ta bgi . GAH ! mlepas amer nak suh pyka belanja . haha hmm , sorry to fahmi gak .. bukan niat nak buat kau mcm tuh , tnggl and biar kau lama2 tggu aku . sorry , act time tu aku nak sgt lepak dgn mmbe , tapi .. faham2 laa en . kau ada .. aku buntu , tatau nak layan mana satu , aku keras en hati aku ignore en kau . SORRY !! but , hal nie dah bawa bincang en . thanks teman en aku . and forgive all my bad . gathering KHJ satu kejutan kat aku . yela .. dgn ramai2 , jiwa kacau . haha tapi best sgt . mood aku dtg balik sbb dpt tgok mke dia . haha dah laa lagu2 yg di utara en mostly dari drama Boys Over Flower . mmg lagi excited semua kat situ . pape pon , mmg best laa . hee . hope next event bole join lagi . hee .. to atia : thanks tau teman en aku . :D anyeong .. -end-




1 comment: