Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Buddies i really MISS you all .. huh ! :'(

annyeonghaseyo !! hah ..  almost 1 week tinggal kan hostel . pergh terasa rindu yg ter amat sgt kat dorg . esspecially for sara , pyka , atia , umy , kak long and jun . hee yela , mana tak nya . ada jer bnd yg nak di buat . geli hati aku dgn dorg nie . lagi2 sara tuh . masyaallah... dia laa yg paling aku rindu sgt2 tau . huh selalu jadi mangsa keadaan dia . hee ada ke 1 malam tuh sampai aku terpaksa tido duduk . haha yela , mcm biasa laa en , malam2 dia akan kaco org dulu . haa turn aku laa plak jadi mangsa dia . hee since aku mula rapat dgn dorg , aku seronok sgt . even masalah dtg sekali pon , aku ta pernah rasa pressure . dorg always buat aku ketawa , ketawa and ketawa ! thats why i really miss moment when i with they are . myb cara bergurau dorg kdg2 agak makan dalam bg yg ta biasa laa . tapi tuh laa cara dorg ceria en suasana . haha seriously aku ta penah rasa pressure or what bila dgn dorg . rindu sgt2 ouh kat dorg . monscel , monsci , monscheng ! anyeong.. -end-

No comments:

Post a Comment